HTML

Hogy miről szól ez a blog?

Ezt ti döntitek el. A lényeg, hogy egymás segítségével eljussunk a teljes gyógyuláshoz.

Szavazás

Reklám

Utolsó kommentek

  • Panti7: Sziasztok! Én is porallergiával küszködök , most fedeztem fel egy módszert a pormentesítésre,ami ... (2011.10.26. 16:36) Üdvözlet Allergiások!
  • Jánoska12: Sziasztok! Régebben nekem is durva ekcémám volt. Ahogy KL írta én is kinőttem , bár néha napján m... (2011.01.03. 08:25) Védekezés az ekcéma ellen
  • peter_hajos: És még is mi az a módszer? :) (2010.08.22. 10:38) Üdvözlet Allergiások!
  • gyogyult: éveken át egyre erősebb gyógyszert szedtem, és az immunrendszerem egyre lejjebb romlott. Találtam ... (2010.08.09. 18:46) Üdvözlet Allergiások!
  • gyogyult: én 1996-tól voltam allergiás nagyon sok féle pollenre. Üzenem minden allergiásnak, hogy meg lehet ... (2010.08.09. 18:44) Üdvözlet Allergiások!
  • Utolsó 20

Parlagfű allergia

2007.09.26. 08:27 KL

Még sajnos tart a parlagfű szezon.
Az orrunk folyik a szemünk viszket. Persze nem tudom, hogy más hogyan éli meg ezt a betegséget.

Szerintem ez a nyár kicsit lazább volt, mint az előző, legalábbis én így tapasztaltam.
Pedig ebben az évben teljesen elhagytam a gyógyszereket. Helyette minden nap iszok egy kis házi tehéntejet. Nem tudom még hogy közre játszik-e, de szerintem mintha kicsit jobb lett volna.

  • Nálatok milyen tünetek jelentkeznek?
  • Mivel probáljátok enyhíteni vagy akár megszüntetni a tüneteket?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://allergia.blog.hu/api/trackback/id/tr55177265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

naturalpatika · http://naturalpatika.hu 2007.09.26. 09:30:45

A kecsketej sokkal hasznosabb allergiában.

dancerob · http://www.dancerob.5mp.eu 2007.09.26. 12:21:27

Szia.

Én is allergiás vagyok. Tudok egy italt, mely csökkenti, illetve tapasztalatok mondatják, meg is szünteti az allergiás tüneteket.

KL 2007.09.26. 13:09:44

Ha publikus leírhatnád. Én is hallottam valamilyen teáról ami hatásos, de sajna nem jegyeztem le :-)

kalemandra · http://mandalaneked.blog.hu 2007.10.07. 07:56:03

Pollengrape tea és kapszula!
Hatásosan enyhíti a tüneteket!
süti beállítások módosítása